شنبه ۱۰ خرداد ۰۴ | ۱۷:۴۲ ۴ بازديد
در حالی که رئیس بازدهی هتل آپارتمان در مشهد، بیشتر به فروش جنس شما به شخص مطلوب در طول مطلوب از روش شایسته ترین شبکه های توزیع مربوط می گردد، رسیدگی های آنلاین یک لینک ابتدایی ولی به به عبارتی اندازه اساسی میباشد که نمی قدرت آن را نادیده گرفت. تعداد انگشت شماری از پژوهشهای ضعیف می تواند پیامدهای پهناورای بر حصولوکار شما داشته باشد و مهمانهای بالقوه را به جستجوی جای های دیگر برای اقامت سوق دهد. از سوی دیگر، گروه ای قابل مشاهده از ایده ها مثبت، به تجارت شما یک خصوصیت بارز چگونگی میدهد. هنگام مدیر تحقیق های آنلاین، صرفا چندین تاکتیک توانا میتواند استراتژی شمارا به شیوه چشمگیری تقویت نماید.
ایده ها هتل چیست؟
نظارت هتل، تحلیل یا این که نظارت انتقادی از مهمانان هتل میباشد که بعد از اقامت ارائه می گردد. آنها میتوانند انواع مختلفی داشته باشند، مانند نقدهای نوشتاری یا این که ویدیویی، و در شبکه های متعدد، برای مثال رسانه های اجتماعی، تاکسی های مسافرتی آنلاین، بقیه سایت های رزرو، و پلت هیبت های نظارت منحصر منتشر میگردند. در نظارت هتل، یک مهمان ممکن میباشد چگونگی اتاقها، تجهیزات، وضعیت و نیروی کار هتل را محاسبه نماید. نظرها در سکو اولیه تحت عنوان ابزاری برای ارائه برخورد به هتل، چه مثبت و چه منفی شغل می نمایند. آنها همینطور ممکن میباشد تحت عنوان نوعی سفارش برای بقیه مهمانان یا این که تحت عنوان وسیله ای برای ساختوساز تغییر تحول در شکل عدم توفیق هتل در بخش ها خاص شغل نمایند. بر طبق گزارش داده های عددی نظارت آنلاین بوسیله Review Trackers، 94٪ از مصرف کنندگان حیث خویش را در خصوص تجارت از یک رسیدگی منفی تغییرو تحول میدهند.
چرا نظارت هتل ها اساسی میباشد؟
اغراق بر مداقه رسیدگی هتل ها در صنعت هتلداری امروزی طاقت فرسا میباشد. آن ها برخورد ارزشمندی در امر اینکه هتل ها چه کاری را صحیح و اشتباه ایفا میدهند ارائه میدهند و میتوانند به جلب دقت به مناطقی که نیاز به بهبود داراهستند امداد نمایند. با این حالا، خلال این، آنان برای توفیق تجاری نیز بسیار اصلی میباشند. فعلا تعداد متعددی از مهمانان پیش از رزرو اتاق هتل به صورت فعال پیرو نظرها خویش می باشند. درحالتی که هتلها اتاقهای منزه، سرویس ها خوب، غذای عالی و تجهیزات خوب ارائه دهند، ایده ها مثبتی را به خویش جلب مینمایند و بقیه مشتریان را به رزرو تشویق مینمایند. چگونگی ایده ها اکثر اوقات با آوازه بیشتر یک هتل همپا میباشد. جذب بخش اعظمی از نظرها مثبت قادر است روئت کرد و اعتبار را ارتقا دهد، در حالی که ایده ها منفی قادر است به راحتی مشتریان را از رزرو پشیمان نماید.
9 نکته برای رئیس ایده ها و رسیدگی آنلاین هتل ها
در پایین 9 نکته برای مدیر پژوهش آنلاین هتل خویش برای نتیجه ها با صرفه نقل شده میباشد.
1. باور نتیجه ها نمایید که مهمانان شما از شایسته ترین اقامت ممکن لذت میبرند
کسب اعتقادوباور از گذراندن شایسته ترین مجال ممکن برای مهمانان شما هنگام تولید و نگهداری آوازه کارکشته در صنعت هتلداری و مهمان نوازی بسیار اصلی میباشد. در صورتیکه مهمانان شما با روحیه عالی هتل شمارا سوراخ نمایند، به احتمال زیاد حیث درخشانی را برای شما به مکان خواهند گذاشت. یقین نتیجه ها فرمائید که فلسفه عملکرد برای عبور از این بازدارنده مازاد را القا نموده اید، به خصوص هنگامی سخن از اعضای کارکنانی باشد که در طی اقامت خویش مستقیماً با مهمانان رابطه برقرار می نمایند. مجموعه شما می بایست قابل دسترسی و رابطه باشد. در صورتی مهمان ناراضی یا این که مأیوس به لحاظ میرسد، یک عضو عالی دسته ابداع آرم میدهد و مشکلی را پیش از تبدیل شدن به یک حکایت مخرب حل می نماید. به همین ترتیب، زمانی که یک مهمان درخواست جانبداری می نماید، نیروی کار شما بایستی سریعاً یک تعمیر را ارائه دهند و سطح رضایت مشتری را بالا پیروز شود.
2. ایرادات و شکایات رایج را شناسایی نمائید
بررسی بر نظارتهای آنلاین شما می تواند فرصتبر باشد، البته بسیار اساسی میباشد کهاین مجال را تخصیص دهید تازمانیکه اشتباهات را برطرف نمایید و مطمئن باشید که به هر چیزی که نیاز دارید فعالیت می کنید. پژوهش های آنلاین تنها به تقویت اعتبار شما برای مهمانان احتمالی امداد نمی نماید. آنها همینطور میتوانند برای شناسایی مسائل تکرار شونده ای که مهمانان از آن راضی نیستند به کارگیری شوند. پیرو الگوهایی در برخورد باشید و بیشترین گلایه را راجعبه مسائل غیروابسته فرمایید. این به شما امداد می نماید تا پیوندهای ضعیف در سرویس ها را شناسایی نمایید، خواه این کمبود تجهیزات شما باشد یا این که عدم تلاش گروه شما. در صورتی شکایات آرم می دهد که گروه شما به فعالیت نیاز دارااست، از ارائه بدون واسطه این سؤالات به پرسنل خویش نترسید.
3. مطمئن گردید که به ایده ها هتل به طور آنلاین جواب می دهید
یکیاز وسیع ترین کارهایی که میتوانید برای مدیر آوازه آنلاین خویش ایفا دهید این میباشد که به آنچه در وب درباره شما گفته می گردد جواب دهید. درصورتی که میهمان گذشته لحاظ بدی از خویش به مکان گذاشت، آن را سوای جواب محترمانه رها نکنید. کلیه چیز در باب محصور کردن ضرر و زیان میباشد، به این ترتیب علامت دهید که شما هتلی می باشید که به سخن های مهمانان خویش گوش میدهد و به آنان جواب میدهد تا به آنها استحضار دهید که برخورد آنهارا در لحاظ گرفته اید و ثانیاً برای اصلاح هریک از آنان بالاتر از آن فعالیت خواهید کرد. در شرایطیکه میپندارید زمینه ای طی پژوهش ناعادلانه رها گردیده است، از به بحران کشیدن آن نترسید، اگرچه تا حد قابلیت خنثی و حرفه ای باشید. به همین ترتیب، چنانچه شم می کنید که نظری بوسیله فردی که در هتل شما اقامت نکرده میباشد، ارسال گردیدهاست، یا این که مشکوک به جاسوسی از سوی یک حریف میباشید، با رئیس سایت نظارت تماس حاصل نمایید تا برخورد حذف گردد. . در شرایطیکه حیث مثبت خاصی برای شما گذارده گردیده است، از جواب در اینجا نیز غافل نشوید. حتی در صورتیکه میهمانان از خدماتی که از آن ها پذیرفته گردیده بسیار شادمان باشند، گشوده هم همت خویش را کرده اند تا لحاظ نیکی برای شما بگذارند. همین وقار را به آن ها علامت دهید و یکی از دو لحظه از آنان قدردانی نمایید. با اعتنا به نقل از داده های عددی آنلاین اعتبار به وسیله آزمایشگاه های موقعیت، 90٪ از مصرف کنندگان احتمالاً در حالتیکه به همگی نظرها آنان جواب داده خواهد شد، به یک بیزنس مراجعه می نمایند.
4. مهمانان را تشویق نمایید تا ایده ها خویش را به طور آنلاین برای شما ارسال نمایند
هر ضیافت پیش از تصمیم گیری درخصوص ماندن با شما، نظرها بی نقطه پایان را پژوهش نمی نماید، البته نگهداری تعداد بالای ایده ها اساسی میباشد. این خیر صرفا وسعت بالایی از مهمانان گذشته را نماد میدهد، بلکه تأثیر لحاظ های منفی گاه به گاه را نیز خنثی می نماید. یک استراتژی اصلی در رئیس بازبینی، تشویق مهمانان به گذاشتن ایده ها به طور آنلاین میباشد، چه با بیان صمیمانه در زمان تحقیق و چه با آدرس اینترنتی آجل بعد از رجوع و برگشت به منزل یا این که ورود به مقصد آجل خویش. در ارائه علت به مهمانان برای تایپ کردن حیث اعتنا نمایید. این قادر است به منزله خرید برخورد عالی باشد و میتواند به آوازه شما بیشتر جراحت برساند تا فایده.
5. مراقب صفحه های لیست خویش باشید
اکثری از اینترنتتارنماهای پژوهش به هتلها اذن میدهند تا صفحه ها فهرست خویش را مدیر نمایند، و در مواقعی که اینگونه میباشد، اساسی میباشد که به صورت مداوم آنانرا رئیس فرمائید. مدام داده ها تماس را بهروز نگه دارید، عکسها را آپلود نمائید و همت نمایید در طی مجال تصاویر بیشتری اضافه فرمایید تا عموم اتاقهای سالهای قبلی را نبینند. صرف مجال برای رئیس صفحه ها فهرست میتواند هتل شمارا ماهر خیس و دیدنی خیس جلوه دهد.
6. تشریفات را کنار بگذارید و با مهمانان خویش مانند اشخاص حقیقی حرف نمایید
در صورتی از رسانه های اجتماعی و شبکه های شبیه برای برقراری رابطه با مهمانان به کارگیری میکنید، مراقب باشید که بیشتراز حد شرکتی و مکانیکی به حیث نرسید. اعتقاد نتایج نمایید که با مشتریان صمیمانه خیس کلام میکنید. چنین جواب بهتری از آن اخذ خواهید کرد و مهمانان حس خواهند کرد که با آنان واکنش فردی گردیده است. یک مشتری بالقوه ترجیح میدهد شم نماید در جایی اقامت می نماید که با مهمان تحت عنوان یک شخص خوی می نماید. در شرایطیکه پیوندها خویش را به صورت ظریف مطرح نمائید، بیش تر از حد شرکتی و یکسان به حیث خواهید رسید.
7. از اعتراف به خطاها خویش نترسید
چنانچه یک مهمان لحاظ بدی برای شما بگذارد نقطه پایان عالم وجود ندارد. به جای این که با دیدن یک رسیدگی یک یا این که دو ستاره وحشت فرمائید، بهاین تصور کنید که چهطور میتوانید خطاها خویش را تقویت فرمائید و از اینکه مجدد با یک تحقیق ضعیف مواجه نشوید، دوری فرمائید. به مرورهای بد در شکل بروز جواب دهید و مطمئن گردید که تأیید می کنید که کل کارایی خویش را اجرا میدهید تا اعتقادوباور نتایج نمائید که اشتباهات شبیه مجدد پیش نمیآیند. در عین حالا، مطمئن گردید که برای رفع این اشتباهات سعی میکنید. بدترین کاری که میتوانید ایفا دهید این میباشد که اظهار نمایید که راه و روش خویش را تغییر و تحول دهید، تنها برای اینکه یک مهمان ناامید برگردد و برای توشه دوم ایرادات شبیه را تجارب نماید. رسیدگی آجل آنها فقطً برخورد منفی در امر خدماتشان وجود ندارد، بلکه پاسخی عصبانی به حس دروغگویی و فریب تناول کردن میباشد.
8. ایده ها را قابل مشاهده و در خط مقدم سایت خویش نگه دارید
مهمانان بالقوه به نظرها همسفران اتکا دارا هستند، بدین ترتیب مطمئن گردید که یافتن نظرها شما مشقت بار وجود ندارد. یک مشتری مدام میتواند برای نظارت ایده ها شما با یک تاکسی فرد ثالث مشاوره نماید، ولی هیچ نمایشی خوب از تارنما شما از شایسته ترین بازخوردها نیست. نظرها خویش را با نمایشگرهای اجتناب ناپذیر در خط مقدم سایت خویش نگه دارید تا دائماً اقامت مثبت مهمانان پیشین را به مهمانان یاداوری فرمایید.
9. یک پژوهش و استراتژی رئیس آوازه را بی آلایش فرمایید
وقتی که با وسعت بالایی از مهمانان سروکار دارید، بایستی روشی قابل پشت گرمی برای رئیس نقدهای آنلاین معرفی فرمائید. تخصیص دادن یک کارمند بهاین دستور قادر است یکیاز منش های پژوهش به فعالیت باشد، ولی این میتواند پرهزینه و ناکارآمد باشد. در ازای، ابزارهای نظارتی را در حیث بگیرید تا به رئیس مرورها یاری دهد و هشدارهایی را برای نوشتههای نو اضافه گردیده ساختوساز نماید تا بتوانید بلافاصلهً به نظرها جواب دهید و برخورد نماد دهید.
چه طور هتل ها می بایست ایده ها آنلاین را رئیس نمایند؟
شایسته ترین شیوه برای هتل ها برای رئیس ایده ها آنلاین این میباشد که مهمانان را به صورت فعال تشویق نمایند تا نظرها خویش را بنویسند، بازخوردها را تحقیق نمایند و به نظرها جواب دهند، صرف لحاظ از مثبت یا این که منفی بودن آن ها. شایسته ترین فعالیت این میباشد که با برخورد منفی رودررو رویا رویی نمایید، هرگونه کاستی را تأیید فرمایید و اقداماتی را که برای رفع نگرانیها و بهبود سرویس ها اعمال می شود توضیح دهید.
چهطور هتل ها میتوانند آوازه خویش را به صورت اثرگذار رئیس نمایند؟
هتل ها بایستی بر ارائه یک تجارب خوب برای مشتری تمرکز نمایند تا آوازه مثبت خویش را مراقبت نمایند، چون این مبنا و شالوده مدیر آوازه میباشد. از آنجا، درخواست و حتی تشویق به تحقیق، جواب به برخورد و استعمال از آن برای شناسایی روندها یا این که یافتن بخش ها سنجیده میباشد. برای بهبود.
ایده ها آنلاین چه طور بر هتل ها تأثیر میگذارد؟
تحقیق های آنلاین در رتبه نخستین بر هتل ها از روش تأثیر آن ها بر آوازه هتل تأثیر میگذارد. تحقیق های مثبت سبب بهبود آوازه می گردد، در حالی که ایده ها منفی سبب به جراحت به آوازه میگردد. بخش اعظمی از مشتریان پیش از رزرو درپی پژوهش می باشند، بدین مضمون که ایده ها میتوانند بر رزرو یا این که عدم رزرو تأثیر بگذارند.
چرا نظرها هتل ها اینقدر متعدد میباشد؟
نظرها هتل ها به دلایل مختلفی میتواند به صورت قابل توجهی متعدد باشد. مشتریان متفاوت انتظارات متفاوتی خواهند داشت و ممکن میباشد اشکال مختلفی از سرویس ها را ترجیح دهند. بعضی از تجارب منفی ناشی از رویدادها شخصی میباشد، مانند غلط نیروی کار یا این که اتفاق ای سوا در اختیار گرفتن هتل. آنچه بعضا از مشتریان را راضی می نماید ممکن میباشد دیگر افراد را ناامید نماید. به همین عامل میباشد که به مکان پیش گویی یک تحقیق واحد تحت عنوان علامت ای از همت، جستجوی روندها در استدلالها اساسی میباشد.
چرا هتل ها بایستی به ایده ها جواب دهند؟
هتل ها می بایست در جایگاه نخستین به نظرها جواب دهند چون علامت میدهد که هتل به برخورد التفات میدهد و میخواهد مشکلاتی را که مشتریان با آن مواجه میشوند حل نماید. همینطور به تولید این تصور یاری می نماید که یک هتل عشق و علاقه مند به بهبود همیشگی میباشد و مایل به گوش دادن به ایده ها مشتریان و تعامل با آنها میباشد. وقتی که نظرها حقیقتاً ناعادلانه می باشند، یک رد مودبانه نیز میتواند به دستکم رساندن زخم به آوازه و جابجایی طریقه هتل یاری دهد.
ایده ها هتل چیست؟
نظارت هتل، تحلیل یا این که نظارت انتقادی از مهمانان هتل میباشد که بعد از اقامت ارائه می گردد. آنها میتوانند انواع مختلفی داشته باشند، مانند نقدهای نوشتاری یا این که ویدیویی، و در شبکه های متعدد، برای مثال رسانه های اجتماعی، تاکسی های مسافرتی آنلاین، بقیه سایت های رزرو، و پلت هیبت های نظارت منحصر منتشر میگردند. در نظارت هتل، یک مهمان ممکن میباشد چگونگی اتاقها، تجهیزات، وضعیت و نیروی کار هتل را محاسبه نماید. نظرها در سکو اولیه تحت عنوان ابزاری برای ارائه برخورد به هتل، چه مثبت و چه منفی شغل می نمایند. آنها همینطور ممکن میباشد تحت عنوان نوعی سفارش برای بقیه مهمانان یا این که تحت عنوان وسیله ای برای ساختوساز تغییر تحول در شکل عدم توفیق هتل در بخش ها خاص شغل نمایند. بر طبق گزارش داده های عددی نظارت آنلاین بوسیله Review Trackers، 94٪ از مصرف کنندگان حیث خویش را در خصوص تجارت از یک رسیدگی منفی تغییرو تحول میدهند.
چرا نظارت هتل ها اساسی میباشد؟
اغراق بر مداقه رسیدگی هتل ها در صنعت هتلداری امروزی طاقت فرسا میباشد. آن ها برخورد ارزشمندی در امر اینکه هتل ها چه کاری را صحیح و اشتباه ایفا میدهند ارائه میدهند و میتوانند به جلب دقت به مناطقی که نیاز به بهبود داراهستند امداد نمایند. با این حالا، خلال این، آنان برای توفیق تجاری نیز بسیار اصلی میباشند. فعلا تعداد متعددی از مهمانان پیش از رزرو اتاق هتل به صورت فعال پیرو نظرها خویش می باشند. درحالتی که هتلها اتاقهای منزه، سرویس ها خوب، غذای عالی و تجهیزات خوب ارائه دهند، ایده ها مثبتی را به خویش جلب مینمایند و بقیه مشتریان را به رزرو تشویق مینمایند. چگونگی ایده ها اکثر اوقات با آوازه بیشتر یک هتل همپا میباشد. جذب بخش اعظمی از نظرها مثبت قادر است روئت کرد و اعتبار را ارتقا دهد، در حالی که ایده ها منفی قادر است به راحتی مشتریان را از رزرو پشیمان نماید.
9 نکته برای رئیس ایده ها و رسیدگی آنلاین هتل ها
در پایین 9 نکته برای مدیر پژوهش آنلاین هتل خویش برای نتیجه ها با صرفه نقل شده میباشد.
1. باور نتیجه ها نمایید که مهمانان شما از شایسته ترین اقامت ممکن لذت میبرند
کسب اعتقادوباور از گذراندن شایسته ترین مجال ممکن برای مهمانان شما هنگام تولید و نگهداری آوازه کارکشته در صنعت هتلداری و مهمان نوازی بسیار اصلی میباشد. در صورتیکه مهمانان شما با روحیه عالی هتل شمارا سوراخ نمایند، به احتمال زیاد حیث درخشانی را برای شما به مکان خواهند گذاشت. یقین نتیجه ها فرمائید که فلسفه عملکرد برای عبور از این بازدارنده مازاد را القا نموده اید، به خصوص هنگامی سخن از اعضای کارکنانی باشد که در طی اقامت خویش مستقیماً با مهمانان رابطه برقرار می نمایند. مجموعه شما می بایست قابل دسترسی و رابطه باشد. در صورتی مهمان ناراضی یا این که مأیوس به لحاظ میرسد، یک عضو عالی دسته ابداع آرم میدهد و مشکلی را پیش از تبدیل شدن به یک حکایت مخرب حل می نماید. به همین ترتیب، زمانی که یک مهمان درخواست جانبداری می نماید، نیروی کار شما بایستی سریعاً یک تعمیر را ارائه دهند و سطح رضایت مشتری را بالا پیروز شود.
2. ایرادات و شکایات رایج را شناسایی نمائید
بررسی بر نظارتهای آنلاین شما می تواند فرصتبر باشد، البته بسیار اساسی میباشد کهاین مجال را تخصیص دهید تازمانیکه اشتباهات را برطرف نمایید و مطمئن باشید که به هر چیزی که نیاز دارید فعالیت می کنید. پژوهش های آنلاین تنها به تقویت اعتبار شما برای مهمانان احتمالی امداد نمی نماید. آنها همینطور میتوانند برای شناسایی مسائل تکرار شونده ای که مهمانان از آن راضی نیستند به کارگیری شوند. پیرو الگوهایی در برخورد باشید و بیشترین گلایه را راجعبه مسائل غیروابسته فرمایید. این به شما امداد می نماید تا پیوندهای ضعیف در سرویس ها را شناسایی نمایید، خواه این کمبود تجهیزات شما باشد یا این که عدم تلاش گروه شما. در صورتی شکایات آرم می دهد که گروه شما به فعالیت نیاز دارااست، از ارائه بدون واسطه این سؤالات به پرسنل خویش نترسید.
3. مطمئن گردید که به ایده ها هتل به طور آنلاین جواب می دهید
یکیاز وسیع ترین کارهایی که میتوانید برای مدیر آوازه آنلاین خویش ایفا دهید این میباشد که به آنچه در وب درباره شما گفته می گردد جواب دهید. درصورتی که میهمان گذشته لحاظ بدی از خویش به مکان گذاشت، آن را سوای جواب محترمانه رها نکنید. کلیه چیز در باب محصور کردن ضرر و زیان میباشد، به این ترتیب علامت دهید که شما هتلی می باشید که به سخن های مهمانان خویش گوش میدهد و به آنان جواب میدهد تا به آنها استحضار دهید که برخورد آنهارا در لحاظ گرفته اید و ثانیاً برای اصلاح هریک از آنان بالاتر از آن فعالیت خواهید کرد. در شرایطیکه میپندارید زمینه ای طی پژوهش ناعادلانه رها گردیده است، از به بحران کشیدن آن نترسید، اگرچه تا حد قابلیت خنثی و حرفه ای باشید. به همین ترتیب، چنانچه شم می کنید که نظری بوسیله فردی که در هتل شما اقامت نکرده میباشد، ارسال گردیدهاست، یا این که مشکوک به جاسوسی از سوی یک حریف میباشید، با رئیس سایت نظارت تماس حاصل نمایید تا برخورد حذف گردد. . در شرایطیکه حیث مثبت خاصی برای شما گذارده گردیده است، از جواب در اینجا نیز غافل نشوید. حتی در صورتیکه میهمانان از خدماتی که از آن ها پذیرفته گردیده بسیار شادمان باشند، گشوده هم همت خویش را کرده اند تا لحاظ نیکی برای شما بگذارند. همین وقار را به آن ها علامت دهید و یکی از دو لحظه از آنان قدردانی نمایید. با اعتنا به نقل از داده های عددی آنلاین اعتبار به وسیله آزمایشگاه های موقعیت، 90٪ از مصرف کنندگان احتمالاً در حالتیکه به همگی نظرها آنان جواب داده خواهد شد، به یک بیزنس مراجعه می نمایند.
4. مهمانان را تشویق نمایید تا ایده ها خویش را به طور آنلاین برای شما ارسال نمایند
هر ضیافت پیش از تصمیم گیری درخصوص ماندن با شما، نظرها بی نقطه پایان را پژوهش نمی نماید، البته نگهداری تعداد بالای ایده ها اساسی میباشد. این خیر صرفا وسعت بالایی از مهمانان گذشته را نماد میدهد، بلکه تأثیر لحاظ های منفی گاه به گاه را نیز خنثی می نماید. یک استراتژی اصلی در رئیس بازبینی، تشویق مهمانان به گذاشتن ایده ها به طور آنلاین میباشد، چه با بیان صمیمانه در زمان تحقیق و چه با آدرس اینترنتی آجل بعد از رجوع و برگشت به منزل یا این که ورود به مقصد آجل خویش. در ارائه علت به مهمانان برای تایپ کردن حیث اعتنا نمایید. این قادر است به منزله خرید برخورد عالی باشد و میتواند به آوازه شما بیشتر جراحت برساند تا فایده.
5. مراقب صفحه های لیست خویش باشید
اکثری از اینترنتتارنماهای پژوهش به هتلها اذن میدهند تا صفحه ها فهرست خویش را مدیر نمایند، و در مواقعی که اینگونه میباشد، اساسی میباشد که به صورت مداوم آنانرا رئیس فرمائید. مدام داده ها تماس را بهروز نگه دارید، عکسها را آپلود نمائید و همت نمایید در طی مجال تصاویر بیشتری اضافه فرمایید تا عموم اتاقهای سالهای قبلی را نبینند. صرف مجال برای رئیس صفحه ها فهرست میتواند هتل شمارا ماهر خیس و دیدنی خیس جلوه دهد.
6. تشریفات را کنار بگذارید و با مهمانان خویش مانند اشخاص حقیقی حرف نمایید
در صورتی از رسانه های اجتماعی و شبکه های شبیه برای برقراری رابطه با مهمانان به کارگیری میکنید، مراقب باشید که بیشتراز حد شرکتی و مکانیکی به حیث نرسید. اعتقاد نتایج نمایید که با مشتریان صمیمانه خیس کلام میکنید. چنین جواب بهتری از آن اخذ خواهید کرد و مهمانان حس خواهند کرد که با آنان واکنش فردی گردیده است. یک مشتری بالقوه ترجیح میدهد شم نماید در جایی اقامت می نماید که با مهمان تحت عنوان یک شخص خوی می نماید. در شرایطیکه پیوندها خویش را به صورت ظریف مطرح نمائید، بیش تر از حد شرکتی و یکسان به حیث خواهید رسید.
7. از اعتراف به خطاها خویش نترسید
چنانچه یک مهمان لحاظ بدی برای شما بگذارد نقطه پایان عالم وجود ندارد. به جای این که با دیدن یک رسیدگی یک یا این که دو ستاره وحشت فرمائید، بهاین تصور کنید که چهطور میتوانید خطاها خویش را تقویت فرمائید و از اینکه مجدد با یک تحقیق ضعیف مواجه نشوید، دوری فرمائید. به مرورهای بد در شکل بروز جواب دهید و مطمئن گردید که تأیید می کنید که کل کارایی خویش را اجرا میدهید تا اعتقادوباور نتایج نمائید که اشتباهات شبیه مجدد پیش نمیآیند. در عین حالا، مطمئن گردید که برای رفع این اشتباهات سعی میکنید. بدترین کاری که میتوانید ایفا دهید این میباشد که اظهار نمایید که راه و روش خویش را تغییر و تحول دهید، تنها برای اینکه یک مهمان ناامید برگردد و برای توشه دوم ایرادات شبیه را تجارب نماید. رسیدگی آجل آنها فقطً برخورد منفی در امر خدماتشان وجود ندارد، بلکه پاسخی عصبانی به حس دروغگویی و فریب تناول کردن میباشد.
8. ایده ها را قابل مشاهده و در خط مقدم سایت خویش نگه دارید
مهمانان بالقوه به نظرها همسفران اتکا دارا هستند، بدین ترتیب مطمئن گردید که یافتن نظرها شما مشقت بار وجود ندارد. یک مشتری مدام میتواند برای نظارت ایده ها شما با یک تاکسی فرد ثالث مشاوره نماید، ولی هیچ نمایشی خوب از تارنما شما از شایسته ترین بازخوردها نیست. نظرها خویش را با نمایشگرهای اجتناب ناپذیر در خط مقدم سایت خویش نگه دارید تا دائماً اقامت مثبت مهمانان پیشین را به مهمانان یاداوری فرمایید.
9. یک پژوهش و استراتژی رئیس آوازه را بی آلایش فرمایید
وقتی که با وسعت بالایی از مهمانان سروکار دارید، بایستی روشی قابل پشت گرمی برای رئیس نقدهای آنلاین معرفی فرمائید. تخصیص دادن یک کارمند بهاین دستور قادر است یکیاز منش های پژوهش به فعالیت باشد، ولی این میتواند پرهزینه و ناکارآمد باشد. در ازای، ابزارهای نظارتی را در حیث بگیرید تا به رئیس مرورها یاری دهد و هشدارهایی را برای نوشتههای نو اضافه گردیده ساختوساز نماید تا بتوانید بلافاصلهً به نظرها جواب دهید و برخورد نماد دهید.
چه طور هتل ها می بایست ایده ها آنلاین را رئیس نمایند؟
شایسته ترین شیوه برای هتل ها برای رئیس ایده ها آنلاین این میباشد که مهمانان را به صورت فعال تشویق نمایند تا نظرها خویش را بنویسند، بازخوردها را تحقیق نمایند و به نظرها جواب دهند، صرف لحاظ از مثبت یا این که منفی بودن آن ها. شایسته ترین فعالیت این میباشد که با برخورد منفی رودررو رویا رویی نمایید، هرگونه کاستی را تأیید فرمایید و اقداماتی را که برای رفع نگرانیها و بهبود سرویس ها اعمال می شود توضیح دهید.
چهطور هتل ها میتوانند آوازه خویش را به صورت اثرگذار رئیس نمایند؟
هتل ها بایستی بر ارائه یک تجارب خوب برای مشتری تمرکز نمایند تا آوازه مثبت خویش را مراقبت نمایند، چون این مبنا و شالوده مدیر آوازه میباشد. از آنجا، درخواست و حتی تشویق به تحقیق، جواب به برخورد و استعمال از آن برای شناسایی روندها یا این که یافتن بخش ها سنجیده میباشد. برای بهبود.
ایده ها آنلاین چه طور بر هتل ها تأثیر میگذارد؟
تحقیق های آنلاین در رتبه نخستین بر هتل ها از روش تأثیر آن ها بر آوازه هتل تأثیر میگذارد. تحقیق های مثبت سبب بهبود آوازه می گردد، در حالی که ایده ها منفی سبب به جراحت به آوازه میگردد. بخش اعظمی از مشتریان پیش از رزرو درپی پژوهش می باشند، بدین مضمون که ایده ها میتوانند بر رزرو یا این که عدم رزرو تأثیر بگذارند.
چرا نظرها هتل ها اینقدر متعدد میباشد؟
نظرها هتل ها به دلایل مختلفی میتواند به صورت قابل توجهی متعدد باشد. مشتریان متفاوت انتظارات متفاوتی خواهند داشت و ممکن میباشد اشکال مختلفی از سرویس ها را ترجیح دهند. بعضی از تجارب منفی ناشی از رویدادها شخصی میباشد، مانند غلط نیروی کار یا این که اتفاق ای سوا در اختیار گرفتن هتل. آنچه بعضا از مشتریان را راضی می نماید ممکن میباشد دیگر افراد را ناامید نماید. به همین عامل میباشد که به مکان پیش گویی یک تحقیق واحد تحت عنوان علامت ای از همت، جستجوی روندها در استدلالها اساسی میباشد.
چرا هتل ها بایستی به ایده ها جواب دهند؟
هتل ها می بایست در جایگاه نخستین به نظرها جواب دهند چون علامت میدهد که هتل به برخورد التفات میدهد و میخواهد مشکلاتی را که مشتریان با آن مواجه میشوند حل نماید. همینطور به تولید این تصور یاری می نماید که یک هتل عشق و علاقه مند به بهبود همیشگی میباشد و مایل به گوش دادن به ایده ها مشتریان و تعامل با آنها میباشد. وقتی که نظرها حقیقتاً ناعادلانه می باشند، یک رد مودبانه نیز میتواند به دستکم رساندن زخم به آوازه و جابجایی طریقه هتل یاری دهد.