استراتژی های بازاریابی هتل

هتل آپارتمان در مشهد

استراتژی های بازاریابی هتل

۳ بازديد
امروزه هر هتل، هتل آپارتمان در مشهد در حیطه متفاوتی قرار گرفته میباشد به این ترتیب استراتژی ها بازاریابی برای هر هتل مختلف میباشد که در‌این شیت درمورد چندین ازآن ها حرف خوا‌هیم کرد.

آغاز به معنای واژه و کلمه بازاریابی میپردازیم.فیلیپ کاتلر بابا بازاریابی امروزی،بازاریابی را چنین تعریف و تمجید می نماید:(بازاریابی فرآیندی مدیریتی-اجتماعی میباشد که در آن اشخاص و مجموعه ها ز طرز ساخت و ساز و مبادله محصول ها و بها، به نیاز‌ها و مراد‌های خویش جواب میدهند.) به امداد بازاریابی و تولید قیمت برای مشتریان، می‌قدرت ارتباط ها توانمند‌تری با مشتری ساخت.

مجموعاَ در صنعت هتلداری،مراقبت و محافظت مشتریان قبلی بسیار ارزنده میباشد .تولید رابطه بهتر با مشتری و آشنایی نیاز های آن میتواند در این شیوه بسیار یاری کننده باشد.

اتخاذ استراتژی مطلوب بازاریابی هتل در شرایط مطلوب بسیار اصلی میباشد، البته برخی از استراتژی ها در همگی تایم ها نیز قابل انجام می‌باشند.

از مواقعی که سبب ساخت رابطه عالی با مشتری می گردند عبارتند از
تفحص به نظرها میهمانان:رسیدگی‌‌های تارنما هتل آنلاین نشانه می دهد که حدود ۸۰ درصد از مسافران فارغ از قرائت نظرها درباره هتل‌ها، اتاق رزرو نمی کنند؛ همینطور ۹۱ درصد از اشخاص ۱۸ تا ۳۴ ساله می گویند به نظرها آنلاین مشتریان همچون سفارش‌های دوستان خویش متکی بودن دارا هستند. به این ترتیب، ایده ها آنلاین مشتریان خویش را هیچ گاه حداقل نگیرید و از آن برای بهبود آوازه مارک استعمال فرمائید
برگزاری تورهای مجازی:همان گونه که تصاویر نقش مهمی در جابجایی محتوا به یوزرها جاری ساختن می‌نماید، تورهای مجازی کار کشته مرکزها اقامتی و هتل‌ها نیز قادر است دقت اکثری از مخاطبان مقصود را به خویش جلب نماید.
یک کدام از برگزیدگان خصوصیت‌‌‌های تورهای مجازی آن میباشد که می‌اقتدار محتوای آن را به‌راحتی در شبکه‌های بازاریابی متعدد به کار گرفت. تورهای مجازی یکی‌از شایسته ترین ابزار‌ها برای الهام‌بخشیدن به مسافران میباشند و در طی دوران‌فرصت کوتاه به یک کدام از سریع‌ترین پروسه‌های بازاریابی در صنعت هتلداری و مهمان‌نوازی تبدیل گردیده‌است. ساخت و ساز محتوای ویدیویی مانند بازاریابی اینفلوئنسٰر‌ها، تور‌های پشت‌صحنه و فیلم‌برداری به‌امداد هلی‌شات یا این که پهباد‌ها، از مثال استراتژی‌های بازاریابی میباشد که به‌سفارش کارشناسان می‌اقتدار از آن ایده گرفت.
در اینستاگرام باشید:در صورتیکه هتل دارید، می بایست بدانید که حضور در اینستاگرام برای شما یک لزوم غیرقابل دیده‌پوشی میباشد! این پلتفرم که محبوبیت متعددی فی مابین اهل ایران‌ها داراست و حصول‌وکارهای متعددی در آن وجود دارااست، پتانسیل بسیار بالایی برای جذب و حتی مراقبت مشتریان دارااست.
ریتنشن مارکتینگ را دورازشوخی بگیرید:کارایی فرمائید پیشنهادات جذابی روی میز برای مشتریان بگذارید. از جملهً عضویت در باشگاه مشتریان با مزایای ویژه. به هر نحوی که میتوانید آنها‌را به اقامت دوباره تشویق نمائید؛ درصورتی که بتوانید این عمل را صحیح جاری ساختن دهید، عمل بسیار بزرگی در راستای بازاریابی برای هتل اجرا داده‌اید.
از اس ام اس مارکتینگ به کارگیری فرمایید:خیلی‌ها فکر‌می‌کنند اس ام اس مارکتینگ مرده میباشد! تصور اشتباهی میباشد که می تواند شایسته ترین زمان برای بازاریابی هتل را از شما بگیرد. اینجا هم بسیار اصلی میباشد که کاربر غرض را صحیح پیدا نمایید و پیامک را برای اشخاص مطلوب و خواستار خدمت شما بفرستید.

18 استراتژی اصلی بازاریابی هتل
1. سایت هتل خویش را به سال 2024 بیاورید
ضمن داشتن یک وبسایت دیدنی و کاربردی، یک کدام از حیاتی ترین استراتژی های بازاریابی هتل این میباشد که اعتقادوباور نتایج نمائید که سایت شما مبنی بر با انتظارات یوزرها امروزی میباشد. به ویژه، می بایست مطمئن گردید که سایت شما با‌گاز بارگیری می‌گردد و در تک تک دستگاه ها، به عنوان مثال رایانه ها، تلفن های هوشمند و تبلت ها پاسخگو میباشد. دسترسی را نیز در حق تقدم قرار دهید. سایت شما می بایست کاربرپسند، قابل شعور و پیمایش سهل وآسان باشد و بایستی از خصوصیت های امنیتی آپ تو دیت به کار گیری نماید. از یک‌سری مورد پرداخت حمایت نمائید و عملکرد نمایید تا حد قابلیت و امکان تجارب استفاده کننده را سوای اصطکاک ایفا دهید.
2. یک شبکه رزرو بدون واسطه به وبسایت خویش اضافه نمائید
اکثری از شایسته ترین استراتژی‌های بازاریابی هتل برای ساخت رزرو بی واسطه پیاده سازی گردیده‌اند، چون این استراتژی‌ها بسیار سودآورتر از رزروهایی می‌باشند که از روش افراد ثالث اعمال می گردند. به همین ادله، ضروری میباشد که یک شبکه رزرو بدون واسطه به سایت خویش اضافه نمائید و سیستم رزرو را برای استعمال سهل پیاده سازی نمایید.
3. The سئو Staples را دنبال فرمایید
درصورتی که جستن آن برای مشتریان بالقوه از روش موتور جستجوی دلخواهشان سخت باشد، داشتن یک سایت هیچ سود ای ندارد. باور نتایج فرمائید که اصول بازاریابی آنلاین سئو (سئو موتور کاوش) را دنبال می‌کنید، مانند یقین از اینکه محتوای شما بی نیاز و مرتبط میباشد، با کلمه ها کلیدی قدرتمند و ادغام کلمه ها کلیدی که به وبسایت شما شایسته ترین شانس را برای کلیک شدن میدهد. هنگام طراحی برنامه کمپین های بهینه سازی بازاریابی هتل خویش، کلمه ها جستجوی احتمالی را در حیث بگیرید.
4. یک ربات چت هتل را در وبسایت خویش پیاده فرمائید
سرویس ها مشتری قسمت اصلی از استراتژی های امروزی بازاریابی هتل را تشکیل می‌دهد . مشتریان در تمامی فرصت‌های روز به سؤالات جواب‌های سریع میخواهند، که مدام با به کارگیری از نمایندگان سرویس ها مشتری انسانی قابلیت‌پذیر وجود ندارد. پس چرا یک ربات چت هتل را در وبسایت خویش پیاده نمی‌کنید؟ چت ربات‌های مجهز به هوش تصنعی می توانند جواب‌های سریع، اتوماتیک و با صدای طبیعی به سؤالات ارائه دهند، میتوانند به موعظه یوزرها از روش تجربیات رزرو امداد نمایند، و می توانند به مقایسه بها و بقیه سؤالات رایج امداد نمایند. در فیض، به صورت بالقوه میتوانید سرعت وضوح را بهبود اعطا کرد و معیار رزروهایی که از سایت خویش ساخت‌و‌ساز می‌کنید را ارتقا دهید.
5. اذن دهید مهمانان بالقوه و مشتریان B2B هتل شمارا از رویکرد بدور تجارب نمایند
تورهای حقیقت مجازی برای هتل ها شایسته ترین راه و روش را برای تجربیات یک هتل یا این که رستوران در مرحله تصمیم گیری آماده می نماید. این به مشتریان بالقوه زمان ها فراغت، عروسی یا این که روی داد اذن می‌دهد تا تجهیزات را از بدور ادراک نمایند. دسترسی به تورهای حقیقت مجازی به تازگیً بسیار بهبود یافته میباشد و اکثر ویدیوهای VR امروزی مبنی بر اینترنت میباشند. آن‌ها را می قدرت در هر دستگاهی با مرورگر اینترنت رویت کرد، به عنوان مثال رایانه، تلفن همراه و تبلت. ولی، تجارب و غوطه وری کلی را می اقتدار از روش یک هدست VR بیشتر ارتقا بخشید.
6. خودتان را از سایر متمایز نمایید
برای اینکه حقیقتاً با اقتدار رقابت نمائید، هتل شما می بایست چیزی اختصاصی و به طور کاملً گوناگون را برای جذب مهمانان بالقوه ارائه دهد. نگهداری از مشتری کیفیت عالی می بایست هسته اساسی تمامی چیز در صنعت هتلداری و مهمان نوازی باشد. مطمئن گردید که عمل متفاوتی اعمال می‌دهید، از ارائه یه خرده به مشتریان در هنگام ورود تا جلب اعتنا مطبوعات محلی و پیوندها رابطه ها همگانی برای پررنگ کردن رویدادهای بازاریابی هتل.
7. با رسانه های اجتماعی هوشیار گردید
در شرایطی که از رسانه های اجتماعی در کمپین بازاریابی آنلاین هتل خویش به کارگیری نمیکنید، همین درحال حاضر استارت فرمائید. ساخت و ساز اکانت کاربری در چهره بوک، توییتر، FourSquare، اینستاگرام و یوتیوب مجانی میباشد و ساخت‌و‌ساز صفحه های رسانه اجتماعی پویا در یک لحظه آسانتر نبوده میباشد. با این اکنون، چنانچه قصد مراقبت آن را ندارید، فعال سازی حضور در رسانه های اجتماعی منفعت ای ندارد. مطمئن گردید که دست‌کم یک نفر منصوب گردیده اید تا پیام رسانه اجتماعی بازاریابی هتل شمارا زنده و جالب نگه دارااست. محتوای نو بسیار اساسی میباشد، به این ترتیب مطمئن گردید که اپلیکیشن تحویل محتوا دارید. در‌حالتی که مجال متعددی برای ساخت و ساز محتوای تازه ندارید، یک وب لاگ هتل فعال سازی فرمایید که میتوانید به صورت تر و تمیز از صفحه ها اجتماعی خویش به آن لینک و پیوند دهید.
8. اینفلوئنسر مارکتینگ
اینفلوئنسر مارکتینگ یک کدام از استراتژی‌های بازاریابی هتلی میباشد که سریع‌خیس پرورش می‌نماید و مشمول همیاری با اشخاصی میباشد که در رسانه‌های اجتماعی آوازه بالایی دارا‌هستند. از این اشخاص تحت عنوان تأثیرگذار رسانه های اجتماعی حافظه می‌گردد، چون می‌توانند به مخاطبان بزرگ ای دست یابند و پتانسیل تأثیرگذاری بر تصمیم گیری آن مخاطبان را دارا‌هستند. هتل‌ها می توانند با اینفلوئنسرها در پلتفرم‌هایی مانند YouTube، Instagram و TikTok عمل نمایند تا بتوانند در معرض روءیت کرد ارزشمندی قرار بگیرند و استحصال‌وکار بیشتری را جذب نمایند. به صورت خاص، بازاریابی تأثیرگذار می تواند در وضعیت‌هایی که هتل‌ها جمعیتی جوان‌خیس را غرض قرار می دهند یا این که هنگامی که هتل میخواهد حس پرستیژی تولید نماید، بسیار مؤثر باشد.
9. بوسیله Real Authority سفارش خواهد شد
یکی‌از راه و روش های مطمئن برای جانبداری امنیت مشتریان تازه این میباشد که هتل خویش را در فهرست دفترها توریسم محلی قرار دهید. چه یک بروشور چاپ گردیده در یک دفتر کار خشت و ملات یا این که یک لینک پررنگ در یک وبسایت توریسم محلی، میتوانید یک لیست رفیعتر از بخش اعظمی از رقبای حریف داشته باشید. درصورتی که میخواهید برای مسافران تجاری جذابیت داشته باشید، مرکز ها همایش‌ها و نمایشگاه‌های همسایه نیز جای ‌های بهتر برای تبلیغ هتل شما میباشند. همینطور قیمت حرف با موسسه ها بازاریابی و رویدادهای محلی حوزه‌ را دارااست. اکثری از آن ها ممکن میباشد تنها بسته های بسته را به مشتریان خویش ارائه دهند، به‌این مفهوم که می‌توانید نیازهای اقامتی را پوشش دهید و رزرو خویش را در فصل های آهسته خیس تقویت نمایید.
10. اپ های وفاداری
اپلیکیشن وفاداری مشتری یکی‌از موثرترین استراتژی های بازاریابی هتل برای مقصود قرار دادن مشتریان فعلی با مقصود ساخت و ساز بیزنس تکراری میباشد. بیشتر طرح‌ها با ارائه محرک‌هایی که مشتریان به صورت مکرر با شما میمانند، مانند تخفیف در رزرو آتی یا این که ارتقای اتومات اتاق در اقامت آینده‌شان، شغل می‌نمایند. این یک علت بدیهی برای مشتریان آماده می نماید تا به مکان تعیین هتل حریف، مجدد با شما بمانند. اپلیکیشن‌های وفاداری مشتری خلال به حداکثر رساندن قیمت ارتفاع قدمت مشتری، میتوانند به هتل‌ها در توده‌آوری داده‌های نفیس مشتری یاری نمایند. با تجزیه و ارزیابی این اطلاعات، می‌توانید ترجیحات و رفتارهای مشتری را فهم نمایید و توصیه خویش را بر پایه ی آن تهیه فرمائید.
11. خویش را با تاکسی های مسافرتی آنلاین معرفی نمایید
در بعد از ظهر دیجیتال امروزی، هیچ هتلی نمی‌تواند فارغ از سرمایه‌گذاری بر تاکسی‌های مسافرتی آنلاین و کارگزاران مسافرتی، استحصال‌وکار معمولی خویش را ضمانت نماید. یک فهرست بی آلایش میتواند هزاران رزرو را در درازمدت تولید نماید، ولی ما یحتاج به یاد‌آوری میباشد که هر توشه که رزرو از روش اینگونه آژانسی تولید خواهد شد، کمیسیون انجام می شود. هیچ زمان درخصوص عملکرد های بازاریابی هتل خویش تنها به ماشین کرایه ای های مسافرتی آنلاین اتکا نکنید، باور نتیجه ها نمائید که از اینگونه تارنما هایی برای ساخت‌و‌ساز فروش مازاد به کارگیری می گردد، بلکه کاملا همت های فروش بی واسطه خویش را جایگزین فرمائید. 12. سیستم های توزیع جهانی
سیستم GDS (سیستم توزیع جهانی) کانال ای میباشد که تراکنش های اتومات در میان ارائه دهندگان سرویس ها مسافرتی (ایرلاین ها، هتل ها، سفرهای دریایی و کرایه اتومبیل) و ماشین کرایه ای های مسافرتی را قابلیت و امکان پذیر می نماید. زمانی که یک هتل به یک ارائه دهنده GDS پیوند می خورد، می اقتدار آن را از روش صدها تاکسی مسافرتی در سراسر دنیا رزرو کرد. همینطور میتوانید از اینگونه سیستم‌هایی برای غرض قرار دادن مسافران خاص نیز به کار گیری نمائید.
13. مطمئن گردید که OTA های خویش را از درون به خارج می‌شناسید
اکثر استراتژی‌های امروزی بازاریابی هتل کوشش می‌نمایند بیشترین فایده را از تاکسی‌های مسافرتی آنلاین ببرند. با این هم اکنون، بازاریابان هتل بایستی اقدامات مورد نیاز را برای seo لیست های آنلاین خویش صرف لحاظ از OTAهایی که استعمال می‌گردد، جاری ساختن دهند.
14. یک نماینده فروش منصوب فرمائید و از جایزه ها منفعت ببرید
هنگامی وهله به استراتژی‌های بازاریابی هتل می رسد، مدام بایستی شایسته ترین طریق‌های مهمان‌نوازی را هنگام تبلیغ حصول‌وکار خویش به عمل ببرید. در صورتیکه یک دستیابی‌وکار محلی مرتباً شمارا به مشتریان بالقوه سفارش می‌نماید، باور نتایج نمایید که یک ارتباط دوجانبه سودمند با علت‌های حاذق مراقبت میکنید. انتصاب یک نماینده فروش منحصربه‌فرد برای مشاغل هتلداری که پیرو توسعه و گسترش می‌باشند، قابل پندار میباشد. هر نماینده عالی می بایست سهام کمپانی‌های بالقوه را در ناحیه آنالیز نماید که قیمت رابطه با آن‌ها را دارااست، در حالی که سعی‌های تدارکاتی مداوم برای قفل کردن شراکت‌های نو بایستی در خط مقدم هر عملکرد بازاریابی هتل باشد.
15. مراقب استدلال ها و سفارش ها باشید
یک نظارت خوب میتواند یک مشتری تازه برای شما تولید نماید. یک تحقیق ضعیف قادر است صدها هزینه برای شما داشته باشد. با مشغول کردن آنان بعد از نظارت، نظرها و پیشنهاد‌های بهتری را از مهمانان گذشته تشویق نمایید. هتل شما قادر است ده‌ها، و خیر صدها توشه در اینترنت‌وب سایت‌های تحقیق اکران داده خواهد شد، به این ترتیب بایستی مطمئن گردید که هر برگه دارنده نظرها مثبت و محتوای تکمیلی میباشد. نظارت‌های دوست داستنی‌ترین تارنما‌ها را رصد فرمایید، نظرها بد را یادداشت نمایید، و مهمانان ناراضی را با برخورد اثرگذار و تولیدکننده سرگرم نمائید. هر جا که می‌توانید برخورد منفی را خنثی فرمایید.
16. بازاریابی فردی
برای صاحبان هتل و بقیه افراد در صنعت مهمان‌نوازی، یافتن منش‌هایی برای متمایز شدن از رقبا و جذب مشتریان بالقوه ضروری میباشد. یکی‌از شایسته ترین رویکرد‌ها برای اجرا این شغل، ارائه پیام‌های بازاریابی مخصوص و شخصی میباشد.
17. در زمان فصل بالا سپرده گذاری بیشتری فرمائید
یکی‌از مهمترین استراتژی‌های بازاریابی هتل برای سرمایه‌گذاری قادر است با این گزاره خلاصه گردد: «در حالی که آفتاب میدرخشد یونجه صحیح کن». از روش داده های تاریخی و جان دار در کتاب، هتل ها بایستی بتوانند دقیقاً گزینش نمایند که چه هنگامی فصل نقطع ی عطف آنهاست و چه هنگامی مشتریان به احتمال زیاد حقیقتاً برای آن فصل نقط ی اوج هتل رزرو می نمایند. برای مثال، فصل نقط ی اوج ممکن میباشد در نقطع ی عطف فصل تابستان باشد و بیشتر رزروها ممکن میباشد در اوایل فصل بهار جاری ساختن شوند. صرف لحاظ از این، اساسی میباشد که بر طبق مجال احتمالی رزرو، بیشتر روی هزینه‌های تبلیغات و بقیه استراتژی‌های بازاریابی سرمایه‌گذاری نمایید، چون این به شما امداد می‌نماید درآمد فصل نقطع ی عطف خویش را به حداکثر برسانید.
18. seo گوشی و بازاریابی موبایلی
با صرفه‌سازی تلفن همراه مراحل تطبیق و جهت‌دهی محتوا به‌سیرتکامل‌ای میباشد که تلاوت، مشاهده، تعامل و پیمایش در دستگاه‌های موبایل، به عنوان مثال موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها، سهل و آسان باشد. این یکی‌از حیاتی ترین استراتژی های بازاریابی هتل میباشد چون بیش تر از نیمی از مجموع ترافیک وب اکنون از دستگاه های موبایل سرچشمه میگیرد. در همین اکنون، بازاریابی موبایلی یک مقوله عظیم میباشد که دربرگیرنده کلیه گونه های بازاریابی میباشد که برای دسترسی به یوزرها موبایل در حیث گرفته گردیده است. این مشتمل بر تبلیغات در نرم‌افزار های موبایل، محتوای اینترنت باصرفه گردیده برای تلفن همراه، بازاریابی پیامکی، کمپین های رسانه های اجتماعی، بازاریابی مجاورتی و بازاریابی ایمیلی میباشد. برخی از محتوای بازاریابی موبایلی به مجال و جای حساس می باشند، بدین مفهوم که محتوا قادر است در طی و مکانی که بیشترین رابطه را داراست به یوزرها ارائه خواهد شد.
حرف نهایی
مهمان نوازی را در اقامتگاه خویش تقویت فرمائید.

هتلداری تجارتی میباشد که ارائه دهندگان سرویس ها آن بصورت مداوم با میهمانان درباره ی می‌باشند، میهمان نوازی از عنایت بسیار ویژه‌­ای شامل است.

هر هتل یک بیزنس مهمان­‌نوازی محسوب می­‌خواهد شد؛ چون مهمان­‌نوازی به تولید یک ارتباط مثبت در بین صاحبخانه (هتل) و مهمان (مشتری) متکی میباشد.

صاحبان هتل می بایست خلال یقین از برآورده شدن تمامی نیازهای مشتری، نیروی کار را یادگرفتن دهند؛ تا شایسته ترین حالت را برای خوشامدگویی و رفع نیازهای میهمانان مهیا آورند.

هر تجارتی که به ساخت و ساز و مراقبت رابطه ها مثبت با مشتریان خویش متکی باشد، اصولاً بخشی از صنعت مهمان­‌نوازی را جاری ساختن نموده است.

بازاریابی نقش مهمی در امداد به هتل ها برای به حداکثر رساندن رزرو و درآمد دارااست. این‌راه اساسی میباشد که در آن اشخاص در صنعت هتلداری میتوانند با مشتریان بالقوه رابطه برقرار نمایند و توصیه فروش منحصر و بها های مارک خویش را منتقل نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.